hakimblogA

مطالب آموزشی پزشکی

hakimblogA

مطالب آموزشی پزشکی

مطالب آموزشی پزشکی

  • ۰
  • ۰

خواص خربزه

 1- حاوی ویتامین C و سایر آنتی اکسیدان ها

آیا می دانید که میوه خربزه دارای مقدار بسیار بالایی بتاکاروتن و ویتامین C (آنتی اکسیدان) است؟ به همین دلیل ممکن است بهترین میوه ای باشد که می تواند به پیشگیری از بسیاری از بیماری های دژنراتیو و سرطان ها کمک می کند. 

 

2- می تواند به عنوان یک ضد انعقاد استفاده شود

ترکیبی بسیار نادر است که در خربزه یافت می شود که به حداقل رساندن ویسکوزیته خون کمک می کند تا از تشکیل لخته های خون در سیستم قلبی عروقی جلوگیری شود. بهترین داروهای گیاهی برای بازکردن رگهای خونی و قلبی را ببینید!

 

3- جلوگیری از آترواسکلروز

خربزه به پیشگیری از آترواسکلروز کمک می کند، زمانی اتفاق می افتد که رگ های خونی که اکسیژن و مواد مغذی را از قلب به سایر قسمت های بدن (شرایین) حمل می کنند ضخیم و سفت می شوند. اگر اغلب خربزه مصرف شود، ویتامین C موجود در آن از سخت شدن سرخرگ ها جلوگیری می کند.

 

4- پیشگیری از سرطان

علاوه بر این، ویتامین C بالا به عنوان یک ضد اکسیدان خوب عمل می کند که مانع از آسیب سلول ها توسط رادیکال های آزاد می شود. نوشیدن آبمیوه های دارای آنتی اکسیدان ها به طور مرتب از رشد سلول های سرطانی جلوگیری می کند، به خصوص سرطان روده و ملانوم

اداره مطلب...

  • ۹۹/۰۳/۱۰
  • یلدا رضوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی