hakimblogA

مطالب آموزشی پزشکی

hakimblogA

مطالب آموزشی پزشکی

مطالب آموزشی پزشکی

  • ۰
  • ۰

تمام کرمهایی که ما آزمایش و بررسی کرده ایم، مطمئنا ویژگی های مهم زیر را دارا هستند:

 

کیفیت مواد تشکیل دهنده، مواد تشکیل دهنده یکی از مهم ترین مسایلی است که هنگام خرید باید مد نظر قرار بگیرد. مراقب مواد شیمیایی مضر باشید.

مناطق مورد نظر برای استفاده، توجه به مناطق بدن که قصد استفاده کرم در آن مناطق رادارید مهم است. همه کرم های سفید کننده را نمی توان به واژن یا مقعد اعمال کرد.

بسته بندی، کرم سفید کننده ای پیدا کنید که بسته بندی مناسب داشته باشد و به شما امکان دهد تا محصول را با خیال راحت بکار بگیرید؛ و دستورالعمل استفاده مناسب داشته باشد.

غلظت، کرم باید غلظت خوب داشته باشد و در هر ناحیه استعمال می شود همانجا بماند و به اطراف پخش نشود و سرایت نکند.

1-اواگلاس، سرم طبیعی روشن کننده پوست

در اطراف اندام تناسلی برای اینکه پوست ظریف وحساس آنجا تحریک نشود، نیاز به یک کرم با فرمول ملایم دارد. ما سرم طبیعی روشن کننده پوست اواگلاس را با استانداردهای بالا برای رسیدن به این هدف پیدا کردیم. ثابت شده است که این سرم سفید کننده یکی از کرم های روشن کننده محبوب برای افراد با پوست و نژادهای مختلف است. این کرم یکی از تنها کرم های ملایم همه جانبه در بازار برای افرادی است که ترجیح می دهند یک رویکرد طبیعی برای مراقبت از پوست داشته باشند. طبیعی بودن آن به معنای کم اثر بودن آن نیست. آزمایش کنندگان این سرم را روی قسمت های زنانه خود استفاده کرده اند و نتایج خوبی بدست آورده اند.

این سرم تحت هزاران آزمایش قرار گرفته است و مشخص گردیده که در کاهش علایم زخم ها و تیرگی پوست موثر است. بهتر از همه اینکه شامل هیچ مواد شیمیایی و عطرهای مضری نیست، به اندازه کافی برای استفاده در پوست های حساس ملایم است. این کرم به جای استفاده از مواد شیمیایی خطرناک مانند هیدروکینون، از یک جایگزین امن تر به نام اسید کجیک، مشتق شده از برنج و قارچ استفاده می کند. استفاده مستقیم از آن بصورت تضمینی پوست را سه درجه روشن می کند.

بهترین کرم سفید کننده در اطراف واژن

خرید امن و آسان

نتایج سریع ارائه می دهد!

بسیار ملایم است

موثر وکارا

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۲/۰۹
  • یلدا رضوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی